9. U ovoj sobi (feat. Žanmari Lalilć)
10. Hej stari
11. A kada prođe ova noć
12. Kad si sam
13. Kriva si za sve
14. Put ima smisla samo kad mu ne znaš kraj

“Hard Time” je 1991. godine osnovao Goran Penava-Pišta, vokal, tekstopisac i kompozitor velikog broja pesama benda. Postava benda se značajno izmenila od samih početaka, a danas nastupa u sastavu: Pišta – vokal/gitara, Majkl – bas gitara, Davor – bubnjevi, Igor – lead gitara. Nakon tri albuma, od kojih je poslednji, “No. 3”, izdat pre čak deset godina, objavljuju novi album, u izdanju “Croatia records-a”, pod nazivom “Rock n’ roll”, kao omaž žanru kome su posvećeni gotovo čitav život.

Uvodna pesma podseća na dobri zvuk nekadašnjeg “AC/DC-a”, sa rifovima u maniru “teškog” rock zvuka, koji prate stihove “Rock n’ roll je sve što imam ja”, potvrđujući svoju ljubav prema ovom muzičkom žanru. Ovaj sirovi zvuk rock ‘n’ roll-a čujemo i u desetoj pesmi ovog albuma, “Hej, stari”. Druga pesma je pisana na engleskom jeziku, a nosi naziv “Lady Luck”. Počinje blues solom utkanim u muziku cele pesme, a izuzetnu pažnju privlače izraženi ženski prateći vokali, čiji je naročit značaj u tački kulminacije kada prate snažan Pištin glas nakon izgovorenih reči “What dosen’t kill me, makes me stronger…”. Sledi ljubavna balada, nostalgičnog tona, “Tvoja tajna”, pesma u kojoj se na očigledan način, između ostalog, kroz obradu gitarskog solo u duhu “sporih” pesama rock muzike, obelodanjuje “konzervativnost” ovog benda. Četvrta pesma na albumu, “Šta je koga briga”, izraz je bunta i reovlta prema okolini, gde je tekstualni obrazac u potpunosti propraćen muzikom. Nakon snažnih rifova i prvih stihova sve se zaustavlja, poput velikog znaka uzvika, koji doprinosi na značaju prethodno izrečenom “Ne diraj me…ja ne diram te!”. Jedna od pesama posvećena je i rodnom gradu, a nosi naziv “Ovo je moj grad”. Zvuk havy metala, uz svu turobnost ovog žanra, zastupljen je u pesmi “Laž po laž”, sa mnogobrojnim izmenama ritma i tempa, doprinoseći “mračnom” tonu. Još jedna pesma sa metal zvukom je i osma na studijskom albumu, “Pazi što radiš, pazi ko zna”, a može se isto reći i za jedanaestu pesmu sa nazivom “A kada padne ova noć”. Osma pesma na albumu, “Gdje smo to sada”, nosi duh benda, zbog čega je i objavljena kao singl u svrhu najave ovog izdanja. Akustična gitara uz klavijature, dočaravajući atmosferu “hladnog zagrebačkog jutra” uvode u duet sa Žanmari Lalić - “U ovoj sobi”. Vokalnu deonicu nakon prvog refrena preuzima Žanmari, setno pevajući o bivšoj ljubavi, da bi kasnije sa Pištom otpevala refren u kome se oseća da “vatra i dalje tinja”. Poslednji refren najavljen je jakim udarcima palica i tada kulminira svaka već izrečena emocija. Saradnja između ova dva muzičara rezultirala je pesmom koja se slobodno može nazvati “pečatom” dosadašnjeg rada. “Kriva si za sve” je hard ‘n’ havy pesma vrlo je jednostavnog teksta i muzičke matrice, a tematika je najavljena već u samom nazivu. Poslednja pesma, “Put ima smisla samo kad mu ne znaš kraj”, prava je završnica ovako uspešnog albuma, kako u muzičkom smislu tako i u tekstualnom, gde se uviđa potvrda ispravnosti izabranog načina života. Moto cele pesme može se sagledati kroz jedan stih – “I da se ponovo rodim ja bih opet bio ja”.

Dodatne informacije