6.    Godine prolaze
7.    Zbog tebe dišem
8.    Menjamo svet
9.    Vatra
10.    Bivša ljubavi
11.    Bitka za snove

Mladi zrenjaninsko-kikindski rok sastav Ledene oči objavio je prvi album pod nazivom Bitka za snove u izdanju „One records-a“ i započeo borbu za svoje mesto na domaćoj rok sceni. Singlom Kraljica su se prvi put predstavili publici sa željom da od samog početka rade autorsku muziku, zanemarivši „ispipavanje terena“ izvođenjem pesama već afirmisanih bendova. Na stvaranju pesama radili su Vladimir Volkov, Gabriel i Đula Madaras pre osnivanja samog benda, do čega je došlo tek nakon snimanja albuma. Tada su im se pridružili Sanela Đember i Halai Norbi, međutim u međuvremenu je Sanelu zamenio Đorđe Pilipović.
Album sadrži 11 pesama, od kojih su neke bile poznate publici i pre objavljivanja CD izdanja. Teme koje su obradili na ovom albumu su uglavnom ljubavne, odišu čistim mladalačkim duhom i pozitivnom energijom, što nam je jasno već preslušavanjem prvog singla Kraljica koji nosi poruku da „ovaj život vredi živeti“. Izvanredni tekstovi pesama imaju pravu muzičku potporu, počevši od melodije koja u potpunosti prati smisao i ritam reči.  Zahvaljujući aranžmanima, na kojima su, očigledno, mnogo radili, „Ledenjaci“ ističu upravo najvažnije poruke svojih pesama. Veoma veliki deo zasluga odlazi Vladimiru Volkovu, pevaču vrlo istančanog osećaja za fraziranje i izvođenje pesama u različitom maniru. Naglašavam i da ne nailazimo na probleme u razumevanju teksta zahvaljujući izvanrednoj dikciji ovog izvođača. U pesmi Bez nje Volkovu se za mikrofonom pridružuje i Sanela Đember, čime bend svoj album upotpunjuje i jednim duetom.
Bend trenutno nastupa na festivalima, moto-skupovima i u klubovima, a njihovu muziku imamo priliku da slušamo i na nekim od radio stanica.
Iako je reč o sastavu koji dela svega dve godine, neosporan je kvalitet njihovog albuma prvenca, a nadam se da će i dalje raditi sa istim žarom i imati, u najmanju ruku, jednako uspešna ostvarenja.