5.    Stvorner (live in a lie)
6.    It will come back
7.    Suicid
8.    Biser
9.    Kurac
Trajanje: 35 minuta

Odlaskom pevačice i gitaristkinje Ane Đurović iz benda Cannot preostali članovi nakon godinu dana osnivaju bend Stvor gde bubnjar Vojislav Višić – Voja preuzima ulogu pevača, a na njegovo mesto dolazi Branislav Miletić. Krajem 2015. godine započinju rad na albumu Stvor koji izlazi u aprilu 2016. godine. Na albumu se nalazi sedam novih pesama i dva singla nastala ranije.
Iako su na albumu i dve pesme na engleskom jeziku ostatak tekstova je na srpskom što je za svaku pohvalu jer veliki broj današnjih „mladih bendova“ bespotrebno forisira engleski jezik. Frontmen odlično kombinuje takozvani grubi glas i melodično, „clean“ pevanje pa vrlo često imamo osećaj da pevaju dva pevača, jedina zamerka je dikcija na kojoj bi trebalo poraditi kako bi se u svakom trenutku razumeo tekst.
Izdanje albuma propraćeno je stihovima iz pesme Suicid „...apstrakcija na kratko laže, realnost opet ubija me..." , a muziku za sve pesme napisao je Uroš. Nakon što su snimili album, bendu se priključuje novi član Ivan Blagojević koji će na bubnju zameniti Branislava Miletića.
Pre nastanka albuma Stvor singlovi koji su izbačeni su Kurac ( početkom 2014. godine) koji šalje jasnu poruku o stavu mladih umetnika o političkoj sceni. Spot za ovu pesmu izbačen je nekoliko meseci kasnije u jeku političkih izbora. Pesma „nama nudi rešenje, odnosno propagira bojkot lažno nam date šanse da nešto menjamo u usranom sistemu u kakvom živimo“ kaže Uroš u intervjuu za jedan portal. Drugi singl, Biser, otkriva drugačiju stranu benda, moćan zvuk i jake emocije prepliću se kroz pesmu posvećenu preminulom prijatelju. Za obe pesme urađen je spot za čiju se video produkciju pobrinuo Dragoljub Petrović. Nakon ova dva singla bend počinje često da nastupa u Beogradu, ali i drugim gradovima u Srbiji (Kraljevo, Valjevo, Novi Sad, Vršac). Nastupali su i u Crnoj Gori na Metal Meeting festivalu u Podgorici i Nikšiću gde je, kako Uroš kaže, bilo „puno sjajnih ljudi i dobre atmosfere“.
Osnova ovog albuma jeste metal, ali kao što i sami članovi kažu to je mešavina punk-a, Nu Metal-a, Alter Metal-a i tako dalje. Čak se u nekim momentima može čuti i prizvuk repa, na primer u pesmi Crno belo kojom ujedno i započinje album. Zanimljive tekstove izneli su kroz dobru muziku i time omogućili da Stvor bude veliki doprinos muzičkoj metal sceni.