6. Slaži
7. Reči teške
8. Proći će vek
9. Slobodna
10. Znak na nebu

Trajanje: 37 min.

Prvi utisak koji "Igra počinje" odaje je odličan. Pesma "Letim" ima privlačnu, jednostavnu melodiju u kombinaciji sa tvrđom zvučnom podrškom ostatka benda. Glas Ilane Marinjes von Arx nije tipičan izbor za vodeći glas metal bendova, ali odlično funkcioniše na nivou ove pesme. Kada bi se jaka pozadina koju pružaju bubnjevi i gitare uklonila, nema sumnje da bi "Letim" bila čak i dobra pop pesma zahvaljujući svojoj melodiji. Međutim, gitarista Stevan Miletić i bubnjar Marko Marković se odlično pokazuju u toku ove numere, i zahvaljujući njihovoj zaranoj energiji, "Letim" predstavlja savršen početak albuma. I sve sledeće pesme odlikuju pamtljive melodije, dobre solaže električne gitare, odlični ritmovi, kao i vešta produkcija Dragana Uroševića. Još nekoliko svetlih tačaka su pesme " Slaži", "Slobodna" i "Znak na nebu", koje u sebi sadrže savršeno izbalansiranu kombinaciju svih navedenih elemenata.

Insistiranje na spoju visoke melodičnosti i "teškog" zvuka koji donosi instrumentalni deo sastava je odlična ideja koju bi Evolucija svakako trebalo da nastavi da razvija, a pravi korak za bend u ovom trenutku bilo bi istraživanje zvuka koji bi pružio dodatak drugih vokala sastavu. Glas Ilane Marinjes von Arx je veliko osveženje u odnosu na druge metal grupe gde se ponekad snažni ženski glasovi i previše forsiraju, ali on može da funkcioniše kao glavni vokal samo ako mu se pruži odgovarajući kontrast u vidu pratećih vokala. Odluka da Ilana Marinjes von Arx peva i glavni vokal i prateće vokale na ovom albumu čini da određene pesme zvuče monotono, što su u produkciji pokušali da poprave različitim efektima, nekad uspelo, nekad manje uspelo. Problem vokala na stranu, svakako se može reći da su sveukupna energija benda i umeće instrumentalnog sastava na sjajnom nivou.

Pohvalna je i odluka da album bude na srpskom jeziku, i "Igra počinje" bi trebalo da služi kao primer drugim mladim bendovima koji misle da njihove pesme "uvezenih" muzičkih žanrova mogu da zvuče autentično samo ako su na engleskom. Evoluciji još uvek predstoji neko vreme muzičkog razvijanja, ali su na sjajnom putu.

Dodatne informacije