5.    Mjesto kojem vjeruješ
6.    Čedna gradska lica
7.    Vjerujem u nas
8.    Odlazim
9.    Sakrij mi od svijeta

Trajanje: 39 minuta

Riječki bend Keops svojim drugim, dugo očekivanim albumom Lice sudbine, nastavlja da osvaja publiku. Singlovi “Rat”, “Mjesto kojem vjeruješ” , “Vjerujem u nas” i “Odlazim” najavili su drugačiji, tvrđi zvuk benda, koji je u suštini ostao veran tradiciji hard rock-a. To potvrđuju smele i virtuozne deonice gitariste Mičetića, koje zajedno sa deonicama klavijaturstkinje daju osnovu pesmama i najviše se ističu u singlu “Odlazim”. Njima se priključuju i upečatljiv ton bas gitariste Matejčića, dok pevač i bubnjar na svoj način kontrolišu tok i uzavrelu atmosferu u većini pesama. Pesma “Rat”, za koju je snimljen i spot, ističe se usložnjavanjem muzičkog toka, koji svoj vrhunac dostiže u refrenu gde se uključuje ceo sastav. Bitno mesto na albumu zauzima pesma “Čedna gradska lica”. Kao što je poznato, ovaj hit delo je muzičara grupe Atomsko sklonište koji su perspektivnom Keopsu dopustili da pesmu preradi i snimi u svom aranžmanu. Na ovaj način, bend je nedvosmileno prizvao duh starog hard rock-a. Osveženje na albumu doneo je duet “Mjesto kojem vjeruješ” koga čine pevač benda i gošća Renata Sabljak. Pored karakteristične boje glasa i izuzetne tehničke spretnosti Renate Sabljak, u pesmi se izdvaja i gitarista čija melodijska linija dominira u refrenu zajedno sa pevačima. Ova, kao i poslednja pesma na albumu se prema svojim muzičkim karakteristikama i sličnoj, ljubavnoj tematici, mogu svrstati u balade. Pesma koja donekle izalzi iz okvira hard rock-a jeste prva pesma na albumu, “Pred lice sudbini”. Ono što odvaja pesmu od ostalih jesu elementi metala. Već u prvim taktovima čini se da čujemo Iron Maiden u malo drugačijem ruhu, a razlog tome je, pre svega, vokalna deonica koja Šuperini omogućava da istakne svoj snažan i zreo glas.

Album Lice sudbine dobro je prihvaćen i od strane publike i od strane kritike. Nadamo se da će pozitivni komentari nastaviti da motivišu ove ambiciozne muzičare kojima se sudina svakako smeši.

Dodatne informacije

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/rock/public_html/modules/mod_k2_content/mod_k2_content.php on line 62